?

Log in

No account? Create an account
Ugh. I was supposed to work 8-12pm tonight, and when I got to work,… - 神話蝶 [entries|archive|friends|userinfo]
桜井香津美

[ website | victim of circumstance ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| @ myspace @ facebook @ twitter ozy and millie sinfest you damn kid lush cosmetics ]

[Feb. 21st, 2004|02:27 am]
桜井香津美
[Current Mood |crappycrappy]

Ugh.

I was supposed to work 8-12pm tonight, and when I got to work, my schedule got lengthened to 3am without my prior knowing.

Then the night manager, one of them, who used to be really cool, has been acting rude to me lately. He's been mad since I sat and watched TV for like 15 minutes. Yeah, I shouldn't of been doing that, but it was slow at the time. And then he had 10 cars backed up, saying I must've saw them, but I hadn't.

So tonight he sends me home early, like, before midnight. He claims a bunch of things, one of them being me supposedly starting fights with everyone. I'm like WTF. He says I was rude to Michelle, a manager, but how could I possibly be when I rarely if ever see her? There was last Sunday when a morning employee was being an ass to me for no reason, so how do I get blamed for that? I don't start fights, I'd been getting along with everyone there, for the most part.

I thought my work ethic had improved, but I guess i'll never improve in anyone's eyes.

I don't need this shit. I just paid to get my phone in my name, I was planning on paying off my credit card, I was planning on getting a car, planning on moving out, planning on starting massage therapy training, etc etc ETC.

I must've cried for 10-15 minutes in the parking lot, before heading out to Tampa to hang out with someone (who was trying to put some moves on me -_-;;;). *sighs* Why can't I do anything right...
LinkReply